Prosessen med å bytte leverandør

Hvorfor bytte IT-leverandør?

Hva er viktig å tenke på når man skal velge IT-leverandør?

Vi opplever at det er forskjellige grunner til at selskaper velger å bytte sin IT-leverandør. Noen opplever ustabilitet og føler seg ikke trygge på sikkerheten. Andre opplever at ting går tregt og at det nå er nødvendig med en oppgradering. Mange ønsker også å se at IT leverer mer som støttefunksjon til sin kjernevirksomhet. Man ønsker å digitalisere - men vet ikke helt hva det kan bety eller hvor man skal starte.

Ta en prat med oss slik at vi sammen kan sette ord på hva du ønsker å oppnå. Vi mener at IT antagelig er den viktigste støttefunksjonen i de fleste bedrifter og det er viktig at du setter de rette kravene når du først skal oppgradere IT-funksjonen. Vi er trygge på prosessen og vet hvor viktig dette er for deg og din bedrift.

Prosessen

Vi tar for oss hele prosessen det er å komme opp med vår tjeneste

  • Kartlegging/dokumentasjon av eksisterende infrastruktur - bevisstgjøring av styrker/svakheter
  • Oppgradere utstyr om nødvendig
  • Anskaffelse av nødvendige lisenser
  • Oppsett og konfigurering av alle nødvendige verktøy for drift og overvåking
  • Migrering av data fra gammel til ny løsning
  • Introkurs - bli kjent og få opplæring i nye muligheter

Vår leveranseprosess er helhetlig og gjennomtestet hos en lang rekke kunder. Det er ikke nok at vi har kontroll - du skal vite at vi har kontroll gjennom å ha tilgang til status og vite at alt går som planlagt.

Kostnader

Vi vet at kostnader alltid er viktig. CAP10 ligger lavere i pris enn tilsvarende tjenester fordi vi benytter en lang rekke skytjenester istedenfor å produsere tjenesten selv fra eget datasenter. Denne modellen koster mindre og gir deg og dine brukere mer. Du får tilgang på all den nye teknologien og du er med på en kontinuerlig evolusjon av nye egenskaper og funksjoner.

Ta kontakt

Det er gratis, uforpliktende og kan være starten på noe verdifullt for deg og din bedrift

Salg

salg@cap10.no
Akersgata 7, 0158 Oslo

Support

21 08 79 00
Tast #2
support@cap10.no
Last ned fjernstyring
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.