cap10-2
CAP10

Skummelt å bytte?

Det kan føles litt skummelt og komplisert å bytte IT-leverandør. Det er en av grunnene til at du skal velge en gjennomtestet og standardisert løsning. Vi har levert vår tjeneste mange ganger og vet hva vi driver med.

Trygghet i leveransefasen

Det er ikke nok at vi har kontroll i leveranseprosessen. Du skal vite at vi har kontroll. Derfor ligger vi tett på og sørger for at du er trygg.

CAP10 jobber etter en standardisert metode. Vi har oppskriften.

Kartlegging og analyse - standardisert tilnærming

Vår leveranseprosess starter med en kartlegging og analyse. Vi gir råd om utstyr og programvare som bør oppgraderes og sørger for at hele plattformen spiller sammen til det beste for brukerne. Prosjektet defineres når vi har den kunnskapen vi trenger.

Aksept og bestilling

Etter at prosjektplanen er klar og du kjenner oss litt er det klart for signatur. Kontrakten finnes i flere varianter. Kostnadsnivået bestemmer du selv avhengig av hvilket ansvar du vil vi skal ha.

Du får uansett tilgang til løsningen og support.

Levering og utrulling

Planlegging og forprosjekt er noe brukerne ikke merker noe til. Alt forberedes på forhånd og gjøres klart.

Vi trenger å forstyrre litt den dagen vi går i produksjon. Det er derfor vi ofte har installasjon etter arbeidstid eller i helg.

Opplæring - intro

Vi holder intro for brukerne når løsningen er på plass. Det er både hyggelig og fornuftig å hilse på hverandre.

Intro-kurset gir kunnskap om CAP10 samt tips og muligheter i løsningen.

Velkommen til en ny IT-hverdag

Ta kontakt for å bytteLes mer om oss